پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118763
4 روز مهمان مردم چهارمحال و بختياري هستيم
تاریخ انتشار : 1393/06/13 18:37:07
نمایش : 2139
خادم حرم حضرت علي بن موسي الرضا (ع) با اشاره به برنامه‌هاي کاروان خدام گفت: اين برنامه‌ها به مدت 4 روز در شهرستان‌هاي شهرکرد، لردگان، بروجن، سامان و فارسان اجرا مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد اسماعيل احمد پناه پيش از ظهر امروز در کنار بارگاه امام‌زادگان دو معصوم (ع) شهرکرد در جمع مردم استان چهارمحال و بختياري با تبريک دهه کرامت و ميلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: مهمان‌ نوازي مردم چهارمحال و بختياري در دنيا کم نظير است و ما بسيار خوشحال هستيم که به عنوان خادم امام رضا (ع) به همراه پرچم آن حضرت در ميان مردم خونگرم اين استان هستيم.

وي افزود: ما که به عنوان خادم در بين مردم هستيم پيام ما پيام ائمه اطهار و امام رضا(ع) است که مردم به نماز اول وقت اهتمام ويژه‌اي داشته باشند و تمام مردم اين خطه پيروان واقعي خط امام و رهبري معظم باشند.

احمد پناه بيان داشت: اميدوارم همه مردمي که در اينجا به استقبال پرچم حرم حضرت علي بن موسي الرضا (ع) آمده‌اند بتوانند به حرم مطهر مشرف شدند و صحن و سراي آقا را زيارت کنند.

همچنين در اين مراسم حسن نوروزي از ديگر خدام حرم حضرت امام رضا(ع) اظهار کرد: هدف ما از حضور در بين مردم اين است که زمينه‌اي فراهم شود براي افرادي که نتوانسته‌اند به زيارت حضرت علي بن موسي الرضا (ع) بروند بتوانند از راه دور اين امام بزرگوار را زيارت کنند.

مرتضي بني مسني از ديگر خدام حرم مطهر حضرت علي بن موسي الرضا(ع) در اين مراسم با اشاره به برنامه‌هاي کاروان خدام در چهارمحال و بختياري گفت: اين برنامه‌ها بمدت 4 روز در شهرستان‌هاي شهرکرد، لردگان، بروجن، سامان و فارسان اجرا مي‌شود.

وي تصريح کرد: بازديد از اماکن مقدس، ديدار با خانواده شهداء، ديدار با ائمه جمعه، حضور در بيمارستان‌ها و زندان‌ها از جمله مهم‌ترين برنامه‌هاي خدام امام رضا(ع) در استان چهارمحال و بختياري است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html