پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118568
بوي خون و باروت در غزه بلند شد/ غافلگيري صهيونيست‌ها از حملات حماس
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 5405

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مبارزان حماس در نوار غزه روز چهارشنبه براي دومين روز پس از ازسرگيري جنگ با اسرائيل درپي به هم خوردن مذاکرات آتش بس در قاهره پايتخت مصر و حملات هوايي اسرائيل که چند شهيد و زخمي نيز در غزه بر جا گذاشت، راکت هايي را به طرف اسرائيل شليک کردند.

9:30/ غافلگيري صهيونيست ها از دفاع موشکي حماس

شبکه تلويزيوني الاقصي گزارش داد شبکه دو تلويزيون رژيم صهيونيستي اذعان کرد جنبش حماس با حملاتي که انتظارش را نداشتيم ما را غافلگير کرد.

 

براساس اين گزارش، مبارزان حماس در نوار غزه روز چهارشنبه راکت هايي را به طرف اسرائيل شليک کردند.

 

شاخه نظامي حماس با اعلام اينکه اسرائيل "در جهنم را به روي خود باز کرد" فرودگاه بين المللي بن گوريون اسرائيل را با راکت هدف قرار داد و از اين طريق تلاش اسرائيل براي ترور محمد الضيف از فرماندهان ارشد گردان هاي عزالدين قسام در حمله به شهر غزه را تلافي کرد.

 

ساعت 09:00/ شليک 60موشک توسط صهيونيست‌ها به غزه

شبکه الميادين لحظاتي پيش در خبري فوري به نقل از پايگاه صهيونيستي والا اعلام کرد: از عصر ديروز تا الان 57 موشک از نوار غزه به سمت اسرائيل شليک شده است.

 

 
اين پايگاه صهيونيستي همچنين اعلام کرد: از عصر ديروز تا الان ارتش اسرائيل به 60 هدف در نوار غزه حمله کرده است.
 
 
ساعت08:50/ سخنگوي نتانياهو: شليک راکت‌هاي حماس ادامه مذاکرات را غيرممکن کرد
خبرگزاري رويترز نوشت: سخنگوي "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي روز چهارشنبه اتهامات فلسطينيان را در مورد اينکه اين رژيم عامل بر هم خوردن مذاکرات آتش بس در قاهره پايتخت مصر بوده است رد کرد و مدعي شد شليک راکت از غزه باعث شد ادامه اين مذاکرات غير ممکن شود.
 
"مارک رگو" در پاسخ به اتهام "عزام الاحمد" مذاکره کننده ارشد فلسطيني مبني بر اينکه رژيم صهيونيستي عامل شکست مذاکرات درباره آتش بس در غزه بوده است افزود اين حماس بود که آتش بس را نقض کرد.
 
وي ادامه داد روند مذاکرات آتش بس در قاهره با ميانجيگري مصر بر پايه توقف کامل همه خصومت ها استوار بود و زماني که راکت هايي از غزه شليک شد، نه تنها نقض آشکار آتش بس است بلکه اساس مذاکرات را نيز از بين مي برد.

 

ساعت 08:40/ لغو پرواز هاي هلند به تل‌آويو

شبکه تلويزيوني الاقصي، يک شرکت هواپيمايي هلندي پس از اصابت يک موشک گردان‌هاي قسام به فرودگاه بن گوريون، پروازهاي خود را به تل‌آويو لغو کرد.

 

گفتني است آتش بس 24 ساعته بين حماس و  رژيم صهيونيستي ساعت 21 سه‌شنبه به وقت گرينويچ پايان يافت و رژيم اشغالگر صهيونيستي حملات خود را عليه مردم غزه از سر گرفت.

 

خبر در حال تکميل است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html