پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118567
افزايش 1500 درصدي کشفيات مواد مخدر در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 4919

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي افزود: تشكيل ?? پرونده قضايي و تشديد مجازات جهت توزيع كنندگان مواد مخدر و ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي  از منكر و استفاده از نخبگان و ريش سفيدان محلي و ايجاد آموزش فني و حرفه اي جهت ايجاد اشتغال را ازمهمترين مباحث مطرح شده دراين نشست دانست.

وي در ادامه افزود: هر دستگاهي که عضو شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر است بايد به تناسب ظرفيت و پتانسيلي که دارد در زمينه مهار مواد مخدر فعاليت كند.

وي همچنين ابراز داشت : فرهنگ سازي و اطلاع رساني از آسيب هاي استفاده از مواد مخدر خصوصاً مواد صنعتي نوظهور، شناسايي توزيع کنندگان اصلي و خرده فروشان، اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و تشکيل کارگروههاي مواد مخدر از جمله راهکارهاي مهم در مبارزه با اين پديده است .

همچنين خطاب به اعضاي شوراي فرهنگي شهرستان اظهار داشت: مسئولين نهادهاي فرهنگي شهرستان با جديت، آگاه سازي و اطلاع رساني را در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پيگيري و در اين زمينه کوتاهي نکنند و برنامه ريزي هاي لازم در جهت  فراهم آوردن امكانات ورزشي و تفريحي براي جوانان و بالا بردن روحيه نشاط در آن ها انجام شود.

فرماندار در بخش ديگري از سخنان خود بيان داشت : تسهيلات اشتغالزايي به معتاداني كه ترك اعتياد كنند، و پاك بودن آنها

 پس از مدتي اثبات شود اعطا مي شود تا به عرصه اقتصادي جامعه باز گردند و بتوانند در جامعه جايگاه قبلي خود را پيدا كنند.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html