پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118564
افتتاح 18 پروژه عمراني در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 5325

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي افزود: تجليل  از ?? شهيد كارمند شهرستان و تجليل از كارمندان نمونه دستگاههاي اجرايي حضورمديران ادارات دربين مردم  و ارائه گزارش عملكرد دستگاه به مردم  و حضور پرشور كاركنان  دولت  در نمازسياسي عبادي جمعه با حضور يكي ازمسئولين استاني را ازمهمترين برنامه اين هفته درفارسان دانست

فرماندار در ادامه اين جلسه با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان هفته دولت گفت : حادثه هشتم شهريور سال 60 يکي از حادثه هايي بود که به واسطه آن دولتمرداني توانا همانند رجايي و باهنر به شهادت رسيدند.

وي تصريح کرد : پس از گذشت بيش از 35 سال از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي، هم اکنون اسلام حقيقي به دنيا معرفي شده است که دشمنان از ترويج آن بيمناک بوده و با بکار گيري ترفندهاي مختلف مصمم به تضعيف آن هستند .

 وي هفته دولت را ياد آور ايثارگري و اخلاص شهيدان رجايي و با هنر دانست و افزود : هفته دولت بهترين فرصت براي به تصوير کشيدن خدمات دولت با محوريت اقدامات نظام جمهوري اسلامي در طول 35 سال گذشته است .

وي  ادامه داد :  امروز تمام سردمداران دنيا به دنبال اين هستند تا مردم را از دستاوردهاي نظام نا اميد کنند.

احمدي با بيان اينکه هفته دولت را بايد به عنوان سنگرهاي نظام مورد استفاده قرار دهيم ، خاطر نشان کرد : نياز است با رويکرد وحدت ملي و بيان ارزش هاي نظام ، شعار دولت تدبير و اميد را اجرايي کنيم .

وي تاکيد کرد : همه دستگاه هاي اجرايي شهرستان با اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي در نکوداشت هفته دولت و تبيين سياست ها و اقدامات دولت در شهرستان اهتمام کافي داشته باشند.

فرماندار فارسان از تشکيل کميته فني ، اقتصادي ، پشتيباني ، تبليغات ، فرهنگي و ارزيابي در ستاد هفته دولت اين شهرستان خبرداد و بر تعامل و همکاري همه دستگاه هاي اجرايي شهرستان با مسوولين کميته ها تاکيد کرد

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html