پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118563
جزئيات چهارمين دادگاه مهدي هاشمي
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 5575

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از مشرق، از نخستين ساعات صبح امروز خبرنگاران و عکاسان منتظر حضور و اظهار نظرهاي متهم پرونده يعني مهدي هاشمي و ساير اعضاي خانواده وي در حاشيه دادگاه بودند و  جلوي درب دادگاه انقلاب حضور يافتند تا در مورد مسائل متعدد مطرح شده از سوي شخصيت‌هاي سياسي و رسانه‌ها در مورد مفاسد اقتصادي مهدي هاشمي و اتهامات وي بپرسد و پاسخ هاي وي را مخابره کنند.


مهدي هاشمي ساعت 8:45 دقيقه با ماشين سمند مشکي رنگ به دادگاه انقلاب آمد.

خبرنگاران که منتظر شنيدن پاسخ‌هاي مهدي هاشمي بودند، با چهره‌ي ناراحت و عصباني وي مواجه شدند.

مهدي هاشمي که دست رد به سوالات متعدد خبرنگاران زده بود و حاضر به پاسخگويي به سوالات آنها نبود، خطاب به خبرنگار صداوسيما گفت: من با دروغگوها صحبت نمي‌کنم!

فاطمه هاشمي خواهر وي نيز که او را در حاشيه دادگاه همراهي مي‌کرد در پاسخ به سوالات خبرنگاران عنوان کرد: فقط مي‌توانم بگويم انتقام پدر را از پسر مي‌خواهند بگيرند.

فاطمه هاشمي در پاسخ به سوال خبرنگاران مبني بر اينکه ايا اتهامات مهدي هاشمي از نوع اقتصادي است يا سياسي، تنها سکوت کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که پيش بيني شما از نتيجه دادگاه مهدي هاشمي چيست، پاسخ داد: هيچگونه پيش بيني از نتيجه دادگاه ندارم.

روند اظهارات نزديکان مهدي هاشمي که رنگ و بوي سياسي داشت به خواهر وي ختم نشد و عليزاده طباطبايي وکيل‌مدافع مهدي هاشمي نيز با بکار بردن لفظ "پرونده‌سازي" سعي کرد تا حاشيه‌هاي سياسي جديدي را بوجود بياورد.

وي با بيان اينکه در مورد موکلم پرونده‌سازي شده است، گفت:‌ من هيچ کدام از اتهامات را قبول ندارم؛ زيرا اتهامات مهدي هاشمي نه اقتصادي و نه امنيتي، بلکه سياسي و مربوط به سال 88 است.

اظهارات وکيل‌مدافع مهدي هاشمي در حالي بود که به گفته اکثر کارشناسان عمده اتهامات مهدي هاشمي مربوط به مسائل اقتصادي وي مي‌شود. 

حجت الاسلام محسني اژه‌اي سخنگوي قوه قضاييه نيز در نشست خبري خود با خبرنگاران و رسانه‌ها، عمده اتهامات مهدي هاشمي را اقتصادي و امنيتي خوانده بود.

به نظر مي‌رسد نزديکان مهدي هاشمي با بيان اظهارات جنجال‌برانگيز و غيرمرتبط با اتهامات اصلي وي، در صدد حاشيه آفريني براي دادگاه وي مي‌باشند.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html