پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118552
مصاحبه تند و جديد نکونام عليه قلعه‌نويي!
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 4259

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرمربي استقلال که گفته بود پاسخ شاگردانش را نمي‌دهد، سرانجام با چندين و چند مصاحبه عليه جواد نکونام، او را به حرف آورد. در حالي که آتش‌بس مطبوعاتي بين دو طرف برقرار بود، سرمربي استقلال پس از شکست مقابل سپاهان، به جاي پرداختن به بازي و کيفيت فني تيمش، دوباره به انتقاد از جواد نکونام پرداخت و او را تهديد کرد که بايد در دادگاه پاسخگو باشد. حرف‌هاي او باعث شد تا جواد نکونام سکوت دو هفته‌اي خود را بشکند.

مصاحبه با نکونام را را در ذيل مي خوانيد:



سرمربي استقلال شما را تهديد كرده كه بايد در دادگاه انقلاب جوابگوي او باشيد.

من از شكايت كسي نمي‌ترسم، از لابي و پارتي‌بازي هم نمي‌ترسم. مثل بعضي‌ها نيستم تا احساس خطر كنم، گوشي را بردارم و دست به دامن آدم‌هاي مختلف شوم. خدا جاي حق نشسته و هركس كه ناحق بگويد، به جزايش مي‌رسد. براي من دادگاه اصلي، دادگاه الهي است.



در كنفرانس مطبوعاتي پس از بازي سپاهان و استقلال، حرف از منش و پهلواني شد.

اينكه عادت دوستان است. تا تيم مي‌بازد و حرف فني ندارند، سريعاً مي‌خواهند حواس مردم را پرت كنند ولي شما حرف از منش و پهلواني نزنيد كه همه مي‌دانند هر وقت از استقلال رفتيد، چه اتفاق‌هايي براي تيم افتاد و چه بلاهايي سر مربيانش آمد. مي‌گوييد من پهلوان نيستم كه مصاحبه كرده‌ام. كي برسد آن روزي كه خيلي از مربيان و مديران قبلي استقلال حرف بزنند و مشخص شود شما چقدر پهلوان هستيد. حيف كه دست بزرگي چون ناصر حجازي از اين دنيا كوتاه است وگرنه امروز مي‌توانست جواب‌‌تان را به خوبي بدهد. شما حرف از پهلواني مي‌زنيد... بازيكن جوان در تيم شما تا مرز مردن رفت، شما پهلوان قصه شديد؟! اصلاً پهلوان شما هستيد كه طرفداران به صورت خودجوش بنر روزشمار بازگشت‌‌تان به استقلال را به ‌دست مي‌گيرند و به ورزشگاه مي‌روند. مگر گوارديولا از بارسا با آن همه جام رفت، براي بازگشتش خودجوش در بازي بارسا روزشمار گذاشتند؟!



سرمربي استقلال گفته در فوتبال مي‌ماند تا فاسدها بروند چون اگر ايشان برود، فضا براي آنها بازتر مي‌شود.

از بعضي حرف‌ها من و مردم خنده‌مان مي‌گيرد، مخصوصاً حرف‌هايي كه درباره مبارزه با فساد زده مي‌شود! شما كه سردسته مبارزه با فساد شده‌‌ايد، اگر يك درصد فقط يك درصد دنبال اين حرف‌ها بوديد منشوري اول كشور را كنارتان نمي‌گذاشتيد. حتماً هم خبر نداريد بازيكني كه اخيراً به يكي از تيم‌ها منتقل شده، چند سال پيش ايشان را با سند خانه‌‌اش از زندان آزاد كرد، درست است؟! چه بهتر كه همه مبارزه با فساد را از خودمان و دوستانمان آغاز كنيم!



فكر مي‌كنيد اين اختلاف و بحث‌ها تا كي ادامه داشته باشد؟

من قصدي براي مصاحبه كردن نداشتم كه نگويند تمركز استقلال را به هم مي‌زند ولي ايشان هر روز دارد درباره من اظهار‌ نظر مي‌كند و فكر مي‌كند مردم متوجه نيستند كه از قبل سؤالات و جواب‌ها را در كنفرانس آماده دارند! تا سؤالي از من پرسيده مي‌شود سريعاً مي‌گويد مرسي از سؤال خوبي كه پرسيديد! اينقدر حرف‌هايم برايشان سنگين بوده كه هر روز صبح از خواب بيدار مي‌شوند و مي‌خواهند ذهن مردم را منحرف كنند ولي مردم واقعيت‌ها را فهميده‌اند.



سرمربي استقلال اعتقاد داشت كه شما نبايد مصاحبه مي‌كرديد، مخصوصاً وقتي از استقلال جدا شديد.

اتفاقاً خواندم كه گفته‌اند مگر رائول و دل پيرو رفتند حرف زدند؟ كاش شما هم از استقلال مي‌رفتيد حرف مي‌زديد. مربيان قبلي استقلال راضي بودند كه شما فقط حرف بزنيد.



او در مصاحبه به مسائل ديگري هم اشاره كرده است.

مردم مصاحبه را خوانده‌اند و خودشان يكسري مسائل را فهميده‌اند. فقط مي‌گويم واقعاً آفرين كه حسينيه ساختيد و الان جلوي مردم مي‌گوييد. احمد جمشيديان بهترين حرف را درباره‌‌تان زد كه هيأت داريد و.... پهلواني فقط به هيأت داشتن و حسينيه ساختن نيست. من به هيچ‌وجه پهلوان نيستم، شما هم كه اصلاً! پهلوان كسي است كه بسازد و لام تا كام حرف نزند نه شما كه اگر هزار تومان خرج كرده‌‌ايد منت مي‌گذاريد و به رسانه‌ها مي‌گوييد برويد از فلان كس بپرسيد كه من پول خرج كارهاي خيريه كردم! اسم اين چيست؟! اولين بار است كه چنين حرف‌هايي را از يك پهلوان مي‌شنوم!



سرمربي استقلال در بخش ديگري از مصاحبه هم به نوعي به مربيان ديگر ايران كنايه زده است. شما هم متوجه شديد؟

بله، بخشي كه درباره يكي از بازيكنان جوان حرف زد. ايشان مي‌گويند اگر هر مربي ديگري جاي من بود از او درصد مي‌گرفت. پس مربيان ديگر فوتبال ايران كه اينقدر زحمت مي‌كشند درصد بگيرند؟! آنها را درصد بگير كرديد؟!

مرجع : جام

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html