پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118547
چهارمحال و بختياري ميزبان ? شهيد گمنام دفاع مقدس
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 4355

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ عباسي، مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان چهارمحال و بختياري با اشاره به سخن شهيد آويني که شهداي گمنام تلاش در گمنامي خود داشته و اجر و ثواب بي انتهاي الهي را در اين امر مي جستند و به هدف خود نيز رسيدند گفت: ما اجر خود را بايد در افشاء نام آنها جستجو كنيم.

عباسي، افزود: امروز شهيد صرفاً يك نام و يك سنگ نوشته نيست، بلكه هر شهيد يك راه است، راهي مطمئن بسوي سيرالي الله و به سوي مسير تعالي .

وي ، ادامه داد: هر كس چراغ راهنمايي او شهيد باشد حتماً به مقصد خواهد رسيد و مسير كمال را به درستي طي خواهد كرد . شهداء در ذهن ، باور و قلب مردم حضور دارند و بعنوان منبع قدرت الهي موجب تقويت ايمان همه خداجويان هستند .

عباسي در ادامه گفت: استان چهارمحال و بختياري ميزبان ? شهيد گمنام دفاع مقدس خواهد بود که يکي از شهدا در مرکز استان در اداره اطلاعات و ? شهيد ديگر در شهر نقنه تشييع و تدفين مي شوند.

وي در پايان اظهار داشت: پيکر مطهر ?شهيد گمنام، از روز سه شنبه وارد استان شده و با برگزاري برنامه هاي از پيش تعيين شده ي ستاد استقبال از شهداء از قبيل؛ برگزاري دعاي توسل و دعاي کميل در جوار شهداي گمنام ، نهايتا روز جمعه صبح، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق عليه السلام در شهرکرد و نقنه تشييع و خاکسپاري مي شوند.

منبع:جهانبين نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html