پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118546
آرم جديد براي سازمان ملل/عکس
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 4758

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدحسين تيرآور طراح و گرافيست درباره آرم جديدي که براي سازمان ملل طراحي کرده است، توضيح داد: پس از آغاز حمله به غزه از سوي رژيم صهيونيستي با پيگيري اخبار متوجه شدم با وجود اينکه از سوي سازمان ملل توانايي مقابله با اين هجمه‌ها وجود دارد حرکت جدي‌ايي از طرفشان صورت نمي‌گيرد.

وي افزود: حتي بان‌کي‌مون در سخنانش حماس را متهم کرد. زماني هم که از سخنگوي سازمان ملل جواب خواستند تا ببينند اين موضوع را تکذيب مي‌کند يا خير، تنها به گفتن اين جمله که من دلم از کشتن کودکان آزرده شد، بسنده کرد.



اين گرافيست تأکيد کرد: اين سازمان حتي مي‌تواند قطعنامه اعلام کند تا جنگ به پايان برسد اما اين کار را نمي‌کند و اسم خود را سازمان صلح ملل مي‌داند. گرچه قادر به محکوم کردن رژيم صهيونيستي و مقابله نظامي برابر آنها است اما حتي در حرف هم دفاعي از غزه نکرده، حماس را متهم مي‌کند و به اسرائيل حق دريافت راکت مي‌دهد.

تيرآور تصريح کرد: بنابراين اعتقاد داشتم بايد تغييراتي در آرم اين سازمان صورت مي‌گرفت و من به جاي دوستان در سازمان ملل اين طراحي را انجام دادم. آگاهانه هم اين طرح را به دو زبان طراحي کردم تا با انتشارش مردم دنيا آن را ببينند.

وي درباره اين طراحي هم گفت: در آرم فعلي سازمان ملل، مدارهاي دور زمين و نقشه جهان در مرکز قرار دارد و حلقه زيتون به نشانه صلح دور تا دور آن طراحي شده است تا بيانگر سازماني براي صلح در تمام دنيا باشد.

اين طراح در پايان گفت: من ابتدا جاي زيتون‌ها را به سيم خاردار دادم اما نتيجه برايم مطلوب نبود. اين شد که فشنگ را جايگزين کردم. مدارهاي مرکز آرم هم سر جايشان باقي ماندند تا با آن طرح شباهت داشته باشد، اما چند خط آن را حذف کردم و جايش سيبل گذاشتم. در وسط نقشه هم غزه هدف گرفته شده است.

منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html