پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118502
امام جماعتي در عربستان خودش را منفجر کرد/خواب ديدن حوري، علت انفجار ايست بازرسي ارتش در سوريه!
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2769

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از رهياب نيوز در تيتر اخبار روزنامه هاي عربستاني و يا آنچه که از خبرهاي آن ها برداشت مي شود ، اين است که روزنامه هاي عربستاني در صدد آن هستند که مردم خود را به سوي گروه هاي تکفيري و تروريستي سوق دهند و از آن ها به عنوان عامل انتحاري در گروهک هاي وحشي و تروريستي همچون "داعش" و "القاعده" بهره ببرند . امروز (سه شنبه) يک روزنامه عربستاني از انجام عمليات انتحاري توسط سه تروريست عربستاني که يکي از آن ها امام جماعت مسجدي در عربستان است ، پرده برداشت .

روزنامه عربستاني "الحيات" که دفتر مرکزي آن در لندن واقع شده است در چاپ  امروز (سه شنبه) بيان کرد : يک تروريسيت عربستاني دو روز قبل به  يک ايست بازرسي ارتش سوريه در نزديکي شهر " جسر الشغور " حمله و خود را منفجر کرد .

روزنامه " الحيات " افزود : اين تروريست پس از آنکه در خواب ديد يک "حوري بهشتي!" در بهشت منتظر او هست ! فورا عمليات انتحاري انجام داد تا به حوريه خود در بهشت برسد!

اين تنها عمليات تروريستي و انتحاري عربستاني ها در دو روز قبل نبود ، بلکه هموطنان اين تروريست يعني " صالح الشقير " با يک عمليات انتحاري ( بنا بر قول اين روزنامه ) به ارتش عراق حمله کرد و هموطن ديگر آن ها به نام " سالم هادي الصيعري " که به ارتش يمن حمله و خود را منفجر کرد .

عامل انتحاري عربستاني به نام " سعود عبدالله العتيبي " ملقب به "ابو معاذ النجدي " که خود را در نزديکي شهر جسر الغور منفجر کرد ، پس از آنکه عمليات انتحاري انجام داد ، جسد او را به شهر "اشلاء " منتقل کردند . اين تروريست در عملياتي که انجام داد ، حدود 300 نفر را کشت . به گفته اين روزنامه ، العتيبي قبل از آن که به عضويت گروهک تروريستي داعش در بيايد ، امام جماعت يکي از مساجد عربستان بود .

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html