پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118498
رؤياي نيل تا فرات، خواب آشفته است/ داعش، دشمن فرعي است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2831

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار رضا محمدسليماني در جمع مديران، مسئولان و کارکنان نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان چهارمحال و بختياري، توطئه ي رژيم اشغالگر قدس در کشتار بي رحمانه کودکان، زنان و مردان بي دفاع و بي گناه غزه را در سايه حمايت همه جانبه کشورهاي غربي، آمريکا و برخي دولت هاي اسلامي منطقه و کشورهاي عربي، محکوم کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام با يادآوري ائتلاف نانوشته دولتهاي استکباري در مقابله با انقلاب اسلامي از طريق تحميل جنگ هشت ساله عراق عليه ايران، گفت: در زمان حاضر نيز شاهد يک ائتلاف آشکار بين رژيم صهيونيستي، آمريکا و دولت هاي غربي و برخي کشورهاي اسلامي و عربي منطقه بر ضد مردم مظلوم فلسطين و جبهه مقاومت اسلامي هستيم.

وي، رؤياي از نيل تا فرات رژيم صهيونيستي را خواب آشفته خواند و اظهار کرد: استقامت، پايداري و ايستادگي مردم مظلوم فلسطين و دفاع جانانه نيروهاي مقاومت، ارتش تا بن دندان مسلح صهيونيستي را زمين گير کرده و بايد بدانيم که در اين روزها، مقاومت تنها با ?? درصد از توان نظامي خود به ميدان آمده است.

سردار محمدسليماني، تصريح کرد: وعده الهي است که پيروزي از آن جبهه حق و نيروهاي حزب الله است که در برابر استکبار و طاغوت هاي زمان ايستادگي مي کنند.

وي، تHکيد کرد: آزادي خواهان سراسر جهان از آمريکا جنوبي گرفته تا آفريقا و اروپا، نداي مظلوميت مردم فلسطين را شنيده اند و در حمايت از اين ملت در محاصره، به ميدان آمده اند و با حضور راهپيمايي و تظاهرات هاي چندين هزار نفري، خواستار اقدام بين المللي براي نجات مردم غزه و فلسطين شده اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام، سکوت بي شرمانه سازمان هاي بين المللي و مدعيان حقوق بشر را رسوا کننده چهره منافقانه آنها و رفتار دوگانه آنها در مسايل بين المللي دانست و گفت: استکبار جهاني براي انحراف افکار عمومي از جنايات رژيم صهيونيستي در غزه، گروه تروريستي داعش را بعنوان دشمن اصلي مسلمين معرفي مي کند.

وي، جايگزيني دشمن اصلي با دشمن فرعي را يکي از توطئه هاي مهم استکباري برشمرد و افزود:‌داعش، عدد و رقمي نيست، بنا به فرمايشات حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري، اسرائيل دشمن اصلي اسلام و مسلمين است.

سردار رضا محمدسليماني، مقاومت را تنها راه نجات قدس عزيز دانست و تأکيد کرد: مقاومت، راهي است که حضرت امام راحل(ره)‌ترسيم کرد و در زمان دفاع مقدس نيز ، تصريح فرمود"راه قدس، از کربلا مي گذرد" و امروز نيز مقام معظم رهبري، ادامه دهنده همان راه است و بر مقاومت مسلمانان در برابر زياده خواهي هاي مستکبران تاکيد مي فرمايند.

مرجع : بسيج نيوز

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html