پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118497
گام مردانه دستگاه قضايي در برخورد با مفسدان اقتصادي
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2925

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد اصغر حسيني کارشناس مسائل حقوقي صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با تاييد رويکرد مناسب قوه قضاييه در جهت افزايش برخورد و مبارزه با مفاسد اقتصادي اظهار داشت: در شرايط فعلي برگزاري محاکمه آقازادگاني همچون "م.ه " رويکردي مناسب است زيرا مبارزه جدي با مفاسد اقتصادي از مهم ترين اقداماتي است که بايستي صورت بگيرد و نياز امروز جامعه است.


حسيني با بيان اينکه قوه قضائيه مستقل است و هيچ کس نمي تواند بر تصميم گيري اين قوه تاثير بگذارد خاطر نشان کرد: فساد اقتصادي در شرايط فعلي که مردم جامعه ما با برخي از گراني ها و مشکلات مواجه هستند گناهي نابخشودني است بر همين اساس بايد برابر چنين افرادي به طور قاطع ايستاد و برخورد کرد.

وي در پايان گفت: انشا الله دستگاه قضايي با عزم جدي پرونده محاکمه مفاسد اقتصادي را به پيش مي برد تا در اين راه و در اين سال که به نام اقتصاد وفرهنگ با عزم ملي ومديريت جهادي است ثابت قدم مانده و اين محاکمه آغازي براي رسيدگي به جرايم ديگر سران فتنه گر ومفسدان اقتصادي باشد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html