پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118319
فلسطين، تنها نام يک سرزمين نيست
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2244

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سايت "حرف تو" در نظر دارد تا فرا رسيدن روز قدس، روزانه بسته اي را به عنوان روزنامه "سنگ و خون" در مورد موضوع فلسطين و غزه منتشر کند. از شما مخاطبين عزيز درخواست مي کنيم با ارسال لينک مطالب مربوط در اين زمينه ما را در انتشار اين بسته ياري نماييد.

لازم به ذکر است يقيناً مطالب بسياري زيادي در فضاي وبلاگي کشور وجود دارد که شايسته بهترينها هستند، لذا گلچين اين مطالب به معناي ناديده گرفتن زحمات ديگر وبلاگ ها نمي‌باشد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

براي غزه چه ميتوان کرد؟!

وبلاگ"فماذا بعد الحق الا الضلال....!"نوشت:

از همه جاي جهان عربي واسلام با ما تماس مي‌گيرند و اعلام مي‌کنند که مي‌خواهند براي مبارزه به فلسطين بروند در فلسطين هزاران شهادت‌طلب، صدها هزار رزمنده و ده‌ها هزار نفر جوان دختر و پسر عاشق شهادت وجود دارد. اگر شما پول داريد آن را براي يک جوان يا يک خانواده‌ي فلسطيني بفرستيد تا آن‌ها بتوانند خانه‌ي خودشان را بازسازي کنند و يا آن‌که آن جوان به کلاس درس بازگردد و زندگي‌اش تداوم يابد و يا اين‌که با پول سلاح يا مواد منفجره خريداري کرد. و يا با اين پول يک رزمنده و شهادت طلب آموزش نظامي داده شود بله، آيا اسرائيل مي‌تواند مانع رساندن سلاح به فلسطيني‌ها باشد ولي اين پول مي‌تواند به داخل فلسطين برسد.
بنده مي‌خواهم روي اهميت اين امر تاکيد کنم. برخي مي‌گويند در اين مرحله و شرايط سرنوشت‌ساز چه چيزي را مي‌توانيم تقديم کنيم؟ خب اگر در جهان عرب نمي توانيد راهپيمايي شکل دهيد، اين مسئله را کنار بگذاريد.

ادامه مطلب

*************************************************

عکسي از خانواده اي مظلوم درغزه

http://dana.ir/content/upload/3fc289d6-341f-44f3-84db-42edc0b5910f.jpg

وبلاگ"يافا"نوشت:

در مورد اين عکس زياد حرف نمي زنم چون خود عکس گوياست.

براي مردم غزه دعا کنيد.

ادامه مطلب

*************************************************

کجاييد مدعيان حقوق بشر؟!!!

وبلاگ"نمل"نوشت:

http://s5.picofile.com/file/8131184684/ghazeh.jpg

ادامه مطلب

*************************************************

غزه در آتش و خون

وبلاگ"نرگس خور"نوشت:

گلوله هاي سربي، بمباران و موشک، واژه هاي نام آشناي کودکاني است

که بي تفهيم جرم در دادگاه وجدان هاي خفته درندگان انسان نما،

محکوم به غسل با خون و حبس ابد در گورهاي خاموش سرزميني مي شوند

که حق آب و گلش را اشغالگران زير سوال برده اند.

ادامه مطلب

*************************************************

فلسطين، تنها نام يک سرزمين نيست...

وبلاگ"اباطيل"نوشت:

غزه و مظلوميت آن هرگز نبايد فراموش شود که اگر فراموش شود..." کمي مکث مي‌کنم. دوباره از سر مي‌نويسم "غزه و مظلوميت آن هرگز نبايد فراموش شود. آرمان فلسطين پهنايي دارد به درازاي سنت خدشه ناپذير سلطه لشکر حق بر باطليان... اهتزاز پرچم لااله الا الله بر فراز قله‌هاي بلند کفر و شرک و نفاق. باطل در انتها نابود است چه در افتراق باشد و چه تمام دنيا در قفايش سينه سپر کرده باشند." گرسنه‌ام شده. قلم را بر زمين مي‌گذارم و تا آشپزخانه را آرام و شمرده و متأمل گام برمي‌دارم.

ادامه مطلب

*************************************************

يوم‌الحساب «نه غزه، نه لبنان»

pdp2k40jnhhit1n98zl

وبلاگ"قطعه 26"نوشت:

صرف نظر از صهيونيست‌هاي وحشي و شيوخ شکم‌پرست عرب، سرافکنده‌ترين مردم اين روزگار، بلکه خجل‌ترين نامردمردم اين عصر، همان فتنه‌پيشگاني هستند که روز قدس سال هشتاد و هشت، دست آخر، موضع در پستوي رسانه خود را خياباني کردند و شعار «نه غزه، نه لبنان» را آشکارا سردادند. بشنويد! اين خشم و خروش همگاني عليه اسرائيل، لعن و نفرين جهانيان بر سرايندگان شعار «نه غزه، نه لبنان» نيز هست! «غزه» اگر از نظر جغرافيايي «باريکه»‌اي بيش نيست ليکن از حيث وجدان، به محل تقسيم ? جناح حق و باطل امروز دنيا تبديل شده. بي‌شک هر آنکه به «غزه»، به «قدس»، به «فلسطين»، به «خط مقدم مقاومت»، به «سوريه مظلوم»، به «اسد»، به «نهر»، به «بحر» و به «لبنان» و «بلندي‌هاي جولان»، «نه» گفته باشد، ابتدا بايد شست‌وشويي کند…

ادامه مطلب

*************************************************

اي قدس صبح نزديک است

وبلاگ"ستارگان"نوشت:

برخي مي گويند ما نماز مي خوانيم ولي روز قدس و اسرائيل به ما ربطي ندارد! اين سخني نادرست است؛ کساني که در مراسم شب قدر حاضر مي شوند بايد به سرنوشت مسلمانان از جمله فلسطين توجه کنند و با حضور پرشور در راهپيمايي روز قدس اين توجه را به رخ همه بکشند.

ادامه مطلب

*************************************************

فلسطين همچنان در مظلوميت ...

2807501583_small_1

وبلاگ"راه روشن"نوشت:

در آستانه روز قدس قرار داريم...

و بار ديگر آن دغدغه هميشگي...

فلسطين همچنان در مظلوميت...

برادران و خواهران بزرگوار و دوستان عزيز همسنگري:

مسأله‏ي ظلم رژيم منحوس اسراييل به فلسطين و فلسطينيان،در سايه حمايت سازمان هاي حقوق بشري و استکبار و ايادي آن به سرکردگي آمريکاي جنايتکار يکي از مصائب بزرگ عصر کنوني است.

هر کس که احساسي در مورد انسان و حقوق انسان دارد و دم از حمايت از انسانهاي مظلوم مي‏زند، بايد در اين مورد احساس تکليف کند.

به عبارت ديگر مسئله فلسطين مسئله عده اي از مسلمانان در گوشه اي از اين کره خاکي نيست.

مسئله فلسطين مسئله انسانيت است.

ادامه مطلب

*************************************************

قدس امسال!

وبلاگ"طلبه سايبري"نوشت:

امسال روز قدس فراتر از سال هاي قبل خواهد بود!

امت اسلامي در پيچ تاريخي بزرگي بسر ميبرند!

امروز داعش با تفکر وهابيت و سلفي گري، از طرفي در سوريه و عراق آتش افروزي ميکند به نام دفاع از اهل سنت در حالي که برادران اهل سنت در غزه به خاک و خون کشيده ميشوند.

ابوبکر البغدادي خليفه اي خود خوانده و رئيس داعش دليل کمک نکردن به فلسطينيان را دوري انها عنوان ميکند!

سران کشورهاي عربي خود را به خواب ميزنند!

در ايران اما گروهي در پي ناصبي جلوه دادن فلسطينيان هستند، اين گروه که از پشتيباني زيادي از طرف ماهواره هاي غربي(همان هايي که شبکه هاي خبري را که همسو نباشند سانسور ميکنند) برخوردار است، در برنامه هاي خود فلسطينيان را دشمنان اهل بيت معرفي ميکنند و کمک به آنان را کمک به دشمنان خدا ميخوانند!!!

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html