پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 116310
بارش شديد برف و باران در چهارمحال و بختياري/ ارتفاع برف در کوهرنگ در حال افزايش است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1143

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سامانه بارشي از بامداد پنج شنبه وارد استان چهارمحال و بختياري شد و بارش باران در شهرهاي اين استان آغاز شد.

باراش برف و باران از ديروز تاکنون در اين استان ادامه دارد و موجب آب گرفتگي معابر در شهرهاي اين استان شده است.

بارش شديد باران در شهرهاي شهرکرد، بروجن، فرخ شهر، فارسان، سامان و... موجب اخلال در تردد خودروها شده است، لغزندگي خيابانهاي اين شهر موجب برخورد خودروها و تصادف شده است.

همچنين گزارشات حاکي از ايجاد تصادفات در اثر لغزندگي جاده پر تردد از جمله جاده لردگان و بروجن اين استان دارد.

شب گذشته در جاده بروجن شهرکرد يک خودرو وانت نيسان با يک خودور سمند برخورد کرده است که اين حادثه تلفات جاني نداشته است.

بارش در شهرستان کوهرنگ به علت داشتن ارتفاع بالاتر و سردي هوا به صورت برف است و حرکت در گردنه هاي اين شهرستان بدون زنجير چرخ امکان پذير نيست.

ارتفاع برف در اين شهرستان در حال افزايش است

بخشدار مرکزي کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در اين شهرستان، گفت: ارتفاع برف در اين شهرستان در حال افزايش است و مسافراني که قصد سفر به اين شهرستان را دارند لوازم اضطراري براي فصل زمستان را همراه خود داشته باشند.

حميدميرعلايي ادامه داد: بارش برف در ارتفاع شهرستان و رشته کوه زردکوه در حال افزايش است و تمام جاده هاي شهرستان لغزنده است.

وي ادامه داد: مسافران حتي الامکان از مسافرت غيرضروري در گردنه هاي شهرستان بپرهيزند و اگر قصد سفر دارند وسايل اضطراري و گرمايش مانند پتو، غذا، زنجير چرخ و... همراه داشته باشند.

بيشترين بارش در شهرستان کوهرنگ

مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري دراين خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش برف و باران در استان چهارمحال و بختياري از ديروز در استان آغاز شده است و پيش بيني مي شود بارشها تا فردا در استان ادامه داشته باشد.

قطره ساماني ادامه داد: در ارتفاعات بارش به صورت برف و در شهرها بيشتر به صورت باران است.

وي اذعان داشت: شهرستان کوهرنگ از ابتداي سال زراعي سالجاري تاکنون با ميزان261.9 ميليمتر بيشترين بارشها را تاکنون در استان داشته است و شهرستان بروجن کمترين بارش با ميزان 47 ميليمتر داشته است.

وي اظهار داشت: جاده هاي شهرستانهاي استان لغزنده است و ضرورت دارد رانندگان احتياطهاي لازم را در رانندگي لحاظ کنند.

منبع:خبرگزاري مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html