پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 115934
مراسم توديع و معارفه شهردار شهر گوجان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1585

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اشکان اماني ادامه داد: اگر حسن و زيبايي نباشد ،عشق که جوهره آدمي است نيز ظهوري نخواهد داشت و از طريق عشق است که مي‌توان به زيبايي و حقيقت مطلق رسيد.بنابراين به حضرت علي(ع) که راهي به زيبايي مطلق دارد و وجودش تجلي خير و کمال است عشق مي‌ورزيم.

شهردار جديد گوجان  افزود: اسلام يک مصداق عيني و ملموس براي زيبايي و خوبي و عدل عرضه نموده است و آن وجود پيامبر اسلام(ص) است که گفتار و پندار و سلوک ايشان چراغ راهي است براي ما و حضرت محمد(ص) نيز در چنين روزي و در راه بازگشت از حجه الوداع و در باشکوه ترين تجمع مسلمانان از حج برگشته، تکليف امامت را براي مردم روشن نمود و چگونگي اتصال مردم با خداوند در هنگامه اي که وحي بر زمين مسدود مي‌شود را به واضح ترين طريق بيان مي‌کنند.


در ادامه  اماني پس از دريافت حکم شهرداري خود، در سخناني راه توسعه شهر را استفاده از ظرفيت اقتصاد شهري دانست و گفت: اقتصاد شهري مسئله اي جدا از اقتصاد شهرداري است و اگر ما بتوانيم اقتصاد شهري را در دهه پيشرفت و عدالت رونق دهيم، مي‌توانيم از پاره اي از مشکلات رهايي يابيم.


اماني  نيازمندي‌هاي جامعه جوان شهري را در سه حوزه اساسي اشتغال، مسکن و ازدواج ارزيابي کرد و افزود: مديريت شهري فارغ از توجه به مشکلات اجتماعي نمي‌تواند به اين مبحث بپردازد.

وي با بيان اينکه اکثريت شهروندان شهر گوجان داراي مشاغل دامداري و کشاورزي هستند خاطرنشان کرد: مهمترين مشکل شهر گوجان عدم دريافت عوارض بشمار مي رود که در اين خصوص با بسياري از شهرها که از بابت عوارض درآمد کسب مي کنند قابل مقايسه نيست


وي راه برون رفت از مشکلات را به نگاه مديريت شهري مرتبط دانست و خاطر نشان کرد: مديريت شهري در اجراي وظايفش بايد نگاهي کاملا فني، عالمانه و با استمرار داشته باشد و از خرد جمعي و نظرات کارشناسان خبره و بسيج تمام امکانات فراملي، ملي و منطقه اي استفاده کند.

در پايان اين مراسم از زحمات نعمت هيبتي تقدير و اشکان اماني به عنوان شهردار شهر گوجان منصوب شد.در اين مراسم که جمعي از مردم، اعضاي شوراي شهر و مديران شهري حضور داشتند، با ارائه لوح سپاس از نعمت هيبتي تقدير به عمل آمد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html