پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 115811
معارفه امام جمعه جديد شهر باباحيدر
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1407

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در اين مراسم نماينده ولي فقيه افزود: خطبه هاي نماز جمعه ما را از جهت انحراف دور مي کند که اين نماز جمعه باعث تقويت و روحيه و ايستادگي در افراد مي شود.

حجت الاسلام نکونام گفت: نماز جمعه جايگاه هدايت و بصيرت و روشنگري است و بايد اين الم را حفظ کنيم و نگذاريم دوباره تاريخ تکرار شود.

وي تصريح کرد: شهر باباحيدر در طول انقلاب زبان زد بوده و هست و امروز وظيفه شماست که اين سنگر را که سنگر روشنگري است با حضور پرشکوه آن حفظ کنيم.

وي در ادامه:  بر لزوم وحدت کلمه و يکپارچگي در ميان مردم جامعه تاکيد کرد .

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري رمز موفقيت مسلمانان از صدر اسلام تاکنون را در وحدت کلمه و توحيد و يگانگي دانست و گفت : اساس اسلام بر اين دو اصل استوار بوده و کساني که ايمان آورده و در اراده خود راسخ و مصمم بودند در مقابل دشمنان به موفقيت رسيده و همواره خواري و زبوني را به دشمنان تحميل کردند.

امام جمعه شهرکرد: نماز هاي جمعه را عامل وحدت بخش در بين نماز گزاران دانست و گفت : لازم است مسلمانان هر هفته يکديگر را ديده تا علاوه بر تقرب به درگاه الهي موجبات وحدت و همدلي را بوجود آورند .

در ادامه امام جمعه جديد بخش باباحيدر گفت سنگر نماز جمعه يک سنگر با ارزش است و بايد همه در اين سنگر حضور داشته باشيم .

حجت الاسلام هاشمي نماز جمعه، عاملي براي کمال انسان و مظهر بندگي خداوند است که موجب تقويت ايمان و بصيرت انسان خواهد شد.

در پايان از زحمات حجت الاسلام پور رمضان تقدير و حجت الاسلام هاشمي به عنوان امام جمعه بخش باباحيدر منصوب شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html