پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272059
دبير: تيمهاي کشتي با 50 درصد توان در آسيا شرکت کردند/ پيام رهبري دلگرم کننده بود
تاریخ انتشار : 1403/01/30 09:18:27
نمایش : 64
رئيس فدراسيون کشتي گفت: پيام رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود و نشان داد که رهبري توجه ويژه‌اي به ورزش دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ عليرضا دبير رئيس فدراسيون کشتي با تشکر از مسوولان بلند پايه نظام به خاطر پيام‌هاي تبريک جهت قهرماني تيم‌هاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در آسيا اظهار داشت: از مقام معظم رهبري تشکر مي‌کنم. يک پيام دلگرم‌کننده براي قهرماني تيم‌هاي آزاد و فرنگي در قاره آسيا صادر کردند. اميدوارم اين ولي خدا از ما راضي باشند تا امام زمان (عج) نيز از ما راضي باشد. به مردم هم تبريک مي‌گويم اميدوارم فرزندانشان را دعا کنند تا گوش‌شکسته‌ها هم در مسابقات آتي و هم در المپيک موفق باشند.

دبير افزود: از رياست محترم جمهور و رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز تشکر مي‌کنم که قهرماني فرزندان ايران را تبريک گفتند. اين پيام‌ها نشان دهنده توجه ويژه مسوولان به ورزش است. وزير امور خارجه نيز با وجود مشغله اين روزها همواره توجه ويژه‌اي به کشتي دارد.

رئيس فدراسيون کشتي با اشاره به اهميت ورزش در نگاه رهبر انقلاب اظهار داشت: سال گذشته و در حالي که تيم‌ها پايه ما قهرمان شد، معظم‌له پيام تبريک فرستادند. از اين بابت بايد از رهبر انقلاب ممنون باشيم که دارند ورزش را مي‌بينند. اميدوارم دعاي معظم‌له بدرقه راه ورزشکاران باشد.

وي در خصوص نتايج تيم کشتي ايران در بيشکک گفت: سختي‌هاي زيادي براي اعزام اين ورزشکاران کشيده شد. تيم‌هاي ما با ۵۰ درصد توان رفتند و نتايج خوبي گرفتند. همچنين نمايندگان کشتي آزاد و فرنگي نيز براي کسب سهميه‌هاي باقي مانده به قرقيزستان اعزام شدند.

دبير در خصوص حضور خود در بيشکک عنوان کرد: قرار است من نيز به قرقيزستان بروم اما به خاطر مسائل ناشي از سيل تا کنون چند بار بليط من کنسل شده. تمام تلاشم اين است تا به همراه کيومرث هاشمي وزير ورزش و جوانان به محل برگزاري مسابقات گزينشي برويم. قرار است يک جلسه مهم بين وزير ورزش با نناد لالوويچ رئيس اتحاديه جهاني کشتي برگزار شود. اميدوارم خروجي آن جلسه به نفع ورزش اول کشور باشد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html